sobota, 4 kwietnia 2015

Lovely Butterfly Colors nr 2 + Safari

Cześć!
W związku z nadchodzącą wiosną oraz moją tęsknotą za ciepłem sporo w moich ostatnich mani neonowych kolorków. Tutaj zmiksowałam nowość od Lovely: Butterfly Colors nr 2, który już Wam pokazywałam w poprzednim poście z pomarańczowym Quiz Safari - zwykłym, chińskim lakierem ;)
Nie będę się powatarzać co do Lovelaska, można przeczytać tu. Natomiast co do chińczyka: dość rzadka konsystencja, lubi wylać się na skórki, poza tym wygodny, długi pędzelek i w miarę wygodnie się nim malowało. Schnie dość szybko. Jednak całe mani pokryłam topem Seche Vite. Jak pewnie zauważyłyście ręce są niesymetrycznie pomalowane - ot takie urozmaicenie :)

  




I jak Wam się podoba? Lubicie neonowe manicure? :)
P.S. Wesołych Świąt! :* :)


1 komentarz:

  1. Oba śliczne kolorki. Ja od lata poluję na neonowe Lovelki ale niestety z marnym skutkiem :(. Nawet na allegro ich brak :(. Może uda mi się ich końcu dorwać.

    OdpowiedzUsuń