niedziela, 28 grudnia 2014

Kobo 29 Athens





Witajcie po dłuuugiej przerwie :)
Niestety padł mi komputer i nie mogę dodawać postów tak często jak bym tego chciała :( Za to powstało w tym czasie kilka manicure'ów, które uwieczniłam na zdjęciach i postaram się nadrobić stary :) Hurtem :P
Na pierwszy ogień idzie więc Kobo nr 29 Athens. Kolorek bardzo przyjemny, kojarzy mi się z letnim niebem. Jest to kolejny lakier Kobo w mojej kolekcji, pierwszy był fiolet, który bardzo przypadł mi do gustu, dlatego zakupiłam kolejny. Ten, tak samo jak poprzednik - nie zawiódł mnie. Maluje się nim bardzo wygodnie, nie pozostawia smug, wysycha przyzwoicie. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Do tego ma cudowny połysk. Który nie "ściera się" z biegiem czasu. Wytrzymałość... Nie wiem czym była spowodowana, ale ten kolorek wytrzymał u mnie dobę... Być może wina rozdwajania, być może nie... Muszę jeszcze raz wypróbować i wtedy ocenić, gdyż ogólnie lakiery tej firmy należą  do dość wytrzymałych ;) Na serdecznym palcu dodałam białe paseczki dla urozmaicenia manicure :)
Zapraszam do zdjęć :)




I jak Wam się podoba? Według mnie idealny kolorek na lato ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz