niedziela, 7 grudnia 2014

Wibo BB nr 1



Siemka :)
Przedstawiam Wam najcudowniejszy kolor jaki kiedykolwiek miałam ;) Mianowicie Wibo BB nr 1. Kolor jest przepiękny, choć sama nie potrafię go określić. Zmienia się w zależności od oświetlenia, nawet mój TŻ pytał co to za kolor :D W cieniu jest beżowy, czasem brzoskwiniowy. W słońcu zmienia się w róż :) Niestety, ale ma też wady... Malowanie nim to katorga... Bardzo trudno nie zrobić smug, smuży niemiłosiernie. Schnie też kiepsko. Potrzebuje kilkudziesięciu minut, aby wrócić do codziennych zajęć. Mimo to za ten kolor jestem w stanie na minusy przymknąć oko. Niestety, ale pomalowałam go na odżywkę, przez co nie wiem jaka jest jego wytrzymałość na naturalnej płytce, ale w takim manicurze odpryski pojawiły się po 2 dniach. Zdobienie mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) Wykonałam je przy pomocy lakierów Lovely Gloss Like Gel nr 226 oraz czarnym od Golden Rose. Zapraszam ;)













2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdobienie!
    PS: Aniu - musisz koniecznie dodać sobie gadżet "obserwatorzy" :)

    OdpowiedzUsuń