niedziela, 28 grudnia 2014

Wibo Glamour Satin nr5 + Golden Rose Rich Color nr16 + Lovely Top Jewels nr1





Siemka :)
Teraz manicure, który baaaardzo mi się podobał :)
Szczerze mówiąc, nie przypuszczałam, że takie kolory można ze sobą połączyć i będzie to dobrze wyglądać ;) Całe paznokcie pomalowałam chabrowym Golden Rose Rich Color nr16. Przyjemnie się nakłada, trochę dłużej schnie. Nałożyłam jednak tylko jedną warstwę, wyschła więc przyzwoicie. Aplikatorem do cieni zrobiłam gradient bordowym Wibo Glamour Satin nr5.



Bordowy lakier ma śliczne drobinki, które w całym manicure dodawały mu uroku. Całość pomalowałam topem od Lovely Top Jewels nr 1. To bezbarwna baza z brokatem, w której zatopione jest mnóstwo srebrnych, złotych, różowych i fioletowych heksów. Nazwa w stu procentach trafna, na paznokciach rzeczywiście wygląda jak biżuteria :) Pięknie się mieni i odbija światło. Dodaje życia manicure'owi :)
Dzieło trzymało się na paznokciach niezwykle długo. Odpryski na moich wymagających co do tego paznokciach pojawiły się dopiero po 4 dniu. 
Podoba Wam się? Osobiście nie mogłam się na nie napatrzeć :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz