niedziela, 28 grudnia 2014

Oriflame veryme Night Fever + Golden Rose Rich Color nr49



Hej :)
Oto moja pierwsza próba tego typu manicure i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Niezbyt wychodzi mi half moon przy użyciu naklejek do french manicure, dlatego spróbowałam postawić na precyzję.
W zapasach znalazłam lakier odpowiadający moim potrzebom :P Nie wiem czy jest on nadal w sprzedaży, natomiast wypadł idealnie. Mowa o Oriflame veryme Night Fever. Świetny, brokatowy, srebrny lakier, który stworzył efekt folii aluminiowej. Pomalowałam nim całe paznokcie. Dość dobrze się nakłada, szybko wysycha, a wytrzymałość bardzo dobra.
Na lakier bazowy nałożyłam chabrowy Golden Rose Rich Color nr49. Tutaj musiałam popisać się wprawną ręką i precyzyjnie zrobić w miarę prosty łuk około 3mm od skórek. Na szczęście jakoś się udało :) Lakier sam w sobie jest dość gęsty i długo schnie... A wytrzymałość lakieru oceniam na dość dobrą :)
Kolory pięknie ze sobą współgrały i mnóstwo osób zwracało uwagę na paznokcie :) A Wam jak się podoba? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz