wtorek, 21 października 2014

Wibo Extreme Nails nr 326 + Wibo Leather nr 4





Czas na ciekawe zdobienie w rockowym (przynajmniej jak dla mnie) stylu.
Użyte lakiery:
Wibo Extreme Nails nr 326
Wibo Leather nr 4
Linery Ados
Czarny lakier, to nowość od Wibo, czyli lakier imitujący skórę. Według mnie całkiem nieźle sobie z tym radzi. Do krycia dla mało wymagających wystarcza jedna warstwa, ja jednak nałożyłam dwie. Maluje się nim wygodnie, nie wyjeżdża na skórki. Podczas malowania jest niczym zwykły czarny lakier, a po kilkudziesięciu sekundach wyłania się faktura skóry. Schnie szybko, zmywa się też dobrze. Trwałość dobra.
Drugi kolor to lakier z klasycznej serii Extreme Nails. Jedak kolor czerwony, który posiadam nie jest jak dla mnie wystarczająco kryjący.
Poza tym kolor, malowanie i schnięcie przyzwoite. A jeśli chodzi o zmywanie, to jak większość czerwonych lakierów - mogą pobrudzić skórki. Wytrzymałość przeciętna, ok. 2 dni w moim przypadku.
Jeśli jeszcze nie posiadacie żadnego lakieru Wibo Leather, to zachęcam do zakupu, gdyż uważam, że to ciekawy efekt i warto spróbować :) Dostępny jeszcze w kolorze beżowym, czerwonym i bordowym.
Pozdrawiam ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz