wtorek, 21 października 2014

Wibo Eliksir






Wśród blogerek krąży bardzo dużo zachwytów na temat pomadek Wibo Eliksir. Na Wizażu również ma pozytywną opinię. Więc kiedy dowiedziałam się, że otrzymał "cenę na do widzenia" szybko pobiegłam do Rossmanna i udało mi się dostać jeszcze 3 kolory tego cudeńka :) Na zdjęciu od lewej nr: 02, 05 oraz 06.
Wszystkie trzy w stosowaniu zachowują się tak samo, nie ma więc według mnie różnicy w tym, jaki kolor wybierzemy. Bardzo przyjemnie się nakładają, mają kremową konsystencję, ładnie kolorują usta.Wytrzymałość też dość dobra, ok 4 godzin (oczywiście jeśli będziemy jeść czy pić, to krócej). Ścierają się równomiernie. Nie podkreślają suchych warg, a kolor nie osadza się w załamaniach.

Co do kolorów, to może po kolei:
nr 02 - to ciemny brąz, którego najbardziej się obawiałam. Kojarzył mi się z wymalowanymi, starszymi kobietami... Na całe szczęście po aplikacji wygląda bosko!


nr 05 - to beż. Taki nude. Bardzo fajnie komponuje się z mocniejszym makijażem. Idealne dla osób, które nie lubią mocnych kolorów na ustach.





nr 06 - to delikatny róż. Trochę cukierkowy/landrynkowy, ale bardzo przyjemny kolor :) Niezbyt nachalny, ale jednak różowy ;)





Nigdy nie byłam przekonana do pomadek, pamiętam jeszcze z dawnych czasów, że zawsze pomadka = smród... Taki charakterystyczny dla szminek. Tutaj skuszona pozytywnymi opiniami zakupiłam ten produkt. Jedynie delikatnie wyczuwalny jest w nich ten zapach, ale mi osobiście to nie przeszkadza :) Nie jest bowiem tak mocny, czy drażniący. Eliksir bardzo fajnie nabłyszcza usta, za co ogromny plus - w szczególności, że idzie nam do chłodniejszych dni :)

Jeśli nie zdążyłyście zaopatrzyć się w tą pomadkę, a w Waszym Rossmannie już wszystkie zostały wysprzedane - nie martwcie się! Wibo właśnie poinformowało, że już od listopada pojawi się następca tego geniusza :) o nazwie: Glossy Tempatation i będzie dostępna w 6 kolorach :)

Do tego Wibo dziś uruchomiło e-sklep pod adresem: http://sklepwibo.pl/index.php gdzie możecie zakupić wszystkie ich kosmetyki, zarówno nowości jak i te wcześniej wypuszczone na rynek. Niekiedy i jedne i drugie ciężko dostać w sklepach stacjonarnych ;)

Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebook'u pod adresem www.facebook.com/paznokcieija :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz