środa, 22 października 2014

Ombre kreska na oku w kolorze czerwieni

Witajcie!
Dzisiaj nareszcie przyszła do mnie paleta 180 cieni do powiek firmy Beauties Factory. Co prawda kupiłam używaną, ale za połowę ceny! A zużycie prawie niewidoczne :) Niestety 3 cienie uległy pokruszeniu, ale czarne, a takich akurat mam sporo, więc nie przejmuję się tym.
Zainspirowana wczorajszymi zdjęciami od Wibo na temat czerwonego makijażu od razu postanowiłam wykonać make-up z użyciem tego właśnie koloru :) Jednak nie podoba mi się cała powieka pokryta czerwienią, a ten kolor jedynie jako dodatek podkreślający całość :) Padło więc na kreskę ombre. Co prawda z początku miało być nieco inaczej... Wyczytałam gdzieś, że niezłym zamiennikiem płynu Inglota Duraline jest żel do oczu Flos Lek. Spróbowałam więc zrobić eyeliner z cienia, ale nic z tego nie wyszło: na oku zrobiła się jedynie maź, która w ogóle nie chciała współpracować z kolorami :( Nie poddałam się jednak. Jeśli miał być makijaż z czerwonym akcentem, to będzie - pomyślałam. Kreskę ombre wykonałam więc cieniami, przez co nie jest bardzo wyrazista, ani nie ma ostrych konturów, ale efekt zbliżony do oczekiwanego :) Zapraszam więc do oglądania :)

Na wstępie paleta:




Niestety ciężko jest uchwycić prawdziwe kolory - kto kiedykolwiek próbował zrobić dobre zdjęcie cieni z pewnością wie, o czym mówię. Nie zmienia to faktu, iż obecnie jaram się nią bardziej niż Nutellą :)

Przejdźmy do makijażu:

Całą powiekę pokryłam jasnym różowym cieniem z drobinkami.

Później cieniami narysowałam kreskę rozpoczynając od najjaśniejszego czerwonego, kończąc na najciemniejszym (przyciemniając ją dodatkowo czarnym matowym cieniem).

 Domalowałam czarną kreskę eyelinerem.

Na koniec wytuszowałam rzęsy oraz linię wodną pomalowałam kremową cielistą kredką.

A oto efekt końcowy (tutaj najlepiej widać ombre oraz kolory):

 

Użyte kosmetyki:
cienie z paletki Beauties Factory
liner Loreal  Super Slim (mój ulubiony, a już na wykończeniu :( )
tusz Wibo Extreme Lashes
cielista kredka Lovely Nude eye pencil

Jak Wam się podoba efekt? Co myślicie o czerwieni na powiekach?
3majcie się :) :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz