czwartek, 23 października 2014

Wibo 1 Coat Manicure nr 13 + Lovely Snow Dust nr 1


Bordo + złoto z tym sezonie to absolutny hit! Postanowiłam i ja zainspirować się tymi kolorkami. Pomógł mi w tym genialny 1 Coat Manicure nr 13 od Wibo. Niestety przy tym kolorze po jednej warstwie widoczne były prześwity i smugi, więc wymagał nałożenia dwóch warstw. Złotym akcentem stał się serdeczny palec oraz delikatne zdobienie na środkowym lakierem od Lovely z kolekcji z zeszłej zimy Snow Dust nr 1, niestety już niedostępne, a moim zdaniem powinny być w stałej kolekcji ze względu na to, że złoty i srebrny (nr2) bardzo łądnie komponują się jako dodatki zarówno do innych lakierów, jak i do całej kreacji.

Użyte lakiery:
baza Miss Sporty 5in1
bordowy Wibo 1 Coat Manicure nr 13
złoty Lovely Snow Dust nr 1

Bordowy akier nie wymaga topu, bardzo ładnie się błyszczy przez cały okres noszenia. Przyjemnie się nakłada, ma wygodny pędzelek, dobrą konsystencję i krycie. Wytrzymałość przeciętna. Przy dwóch cienkich warstwach schnie bardzo szybko, nie używałam wysuszacza, a już po kilkunastu minutach mogłam powrócić do codziennych czynności, więc z czystym sumieniem po raz kolejny polecam lakiery z tej serii :)

Zapraszam na zdjęcia ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz