środa, 22 października 2014

Wibo 1 Coat Manicure nr 9 Fuksja


Siemanko! :)
Dzisiaj na różowo. Nigdy nie przepadałam za tym kolorem, ale ostatnio coraz częściej występuje w moim look'u, także dziś możecie zobaczyć go na paznokciach :)
Tym razem Wibo 1 coat manicure nr 9. Lakier posiada bardzo wygodny pędzelek, którym nie zrobimy sobie krzywdy. Nie przepadam za mega grubymi pędzelkami, ponieważ może i wygodnie maluje się takimi cały paznokieć, ale już kiedy np. chcemy pomalować go pół to nie jest to łatwe. W tym pędzelek jest cienki, ale poręczny. Pomimo, że przeważnie nakładam dwie warstwy każdego lakieru, tutaj zgodnie z jego przeznaczeniem nałożyłam jedną i nie uważam, żeby to było za mało. Nie ma prześwitów, kolor ładny, a i warstwa na paznokciu niegruba, dzięki czemu mam nadzieję, że będą się dłużej trzymać :) Bardzo lubię tą serię lakierów od Wibo, gdyż przede wszystkim nie mają żadnych drobinek! Są to kryjące i mega błyszczące kolorki, czym skradły moje serce :) Poza tym dość przyzwoicie trzymają się na paznokciu.

Do mani użyłam:
Od lewej:
Lovel Classic nr 25
lakier do zdobień AllePaznokcie
Wibo 1 Coat Manicure nr 9
Brokacik Golden Rose nr 98
jako bazę odżywka MissSporty 5in1


Zdobienie delikatne i chyba na każdą okazję :) Takie tam z serii "na szybko" :P
Zapraszam więc na zdjęcia ;)





Jak Wam się podoba? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz