wtorek, 21 października 2014

Wibo Posh Box + Wibo 1 Coat Manicure nr 18



Październikowa nowość od Wibo, czyli Posh box.
Wybrałam kolor koralowy (?) z topem - niteczkami w różowo-srebrnych barwach. Lakier bazowy bardzo mile mnie zaskoczył. Dobrze się nim maluje, ładnie kryje, kolorek też fajny. Top? Niestety nie wiem czy to akurat mi trafił się jakiś felerny egzemplarz, czy tak wypuścił go producent, ale jest meeeeega gęsty. Niczym tężejąca galaretka Przy nakładaniu musiałam gluta rozsmarować po płytce paznokcia, czego efekty są widoczne po przyjrzeniu się środkowemu paznokciowi kiepsko. Do tego top schnie długo.
Za to kremowy lakier z serii 1 coat manicure chwalę, chwalę i nachwalić nie mogę Nie byłam przekonana do lakierów w tym odcieniu, ale skusiłam się na ten. Od wtedy bardzo często jest dodatkiem do robionych manicure'ów Mianowicie nr 18. Polecam go, jest genialny!




 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz