środa, 7 stycznia 2015

AllePanzokcie Holographic nr 01 - magia na paznokciach

Witajcie :)
U mnie nastała zima, spadł śnieg, temperatury blisko -15 stopni... Brrr, jak zimno! No i niestety dopadło mnie przeziębienie.
Na rozweselenie zamówiłam przesyłkę od AllePaznokcie. W większości ozdoby do paznokci, ale dziś skupię się na lakierze.
Mianowicie Holographic nr 01. Jest bajeczny! To holograficzny, srebrny kolor, który w świetle halogenowym bądź w słońcu mieni się przecudownie wszystkimi barwami. Buteleczka jest duża, 15ml, ale niestety nie należy do najtańszych. Zapłaciłam 14,90zł. Natomiast zdecydowanie wart jest swojej ceny :)
Dostępny tutaj
Pędzelek typu One Brush Step, szeroki i płaski. Bardzo wygodnie się nim maluje. Lakier rzadki, ale nie miałam problemu z jego nakładaniem. Nie wylewa się na skórki. Do efektu na zdjęciach zaaplikowałam dwie warstwy. Ze względu na dość długie paznokcie widoczny był prześwit, jednak w tego typu lakierach uważam, że jest to normą. Schnięcie bardzo szybkie. Wytrzymałość oceniam na mega dobrą. Na moich paznokciach lakier bez żadnego uszczerbku utrzymał się 4 dni, a zmyłam ze względu na to, że niestety cały ten czas siedziałam w domu, gdzie nazwana przez producenta "gra kolorów" widoczna była tylko w sztucznym świetle, musiałam więc stać pod halogenem i cieszyć oko :) W normalnych warunkach lakier to zwykły szaraczek z drobinkami. Jeśli lubicie szaleństwo na paznokciach, to ten lakier jest zdecydowanie godny polecenia :)
I ostrzegam! Dłuższe patrzenie na pomalowane nim paznokcie przyprowadza o zawrót głowy ;)

w promieniach słońca wpadającego do pokoju

bez sztucznego oświetlenia

najczęściej widziany efekt w domu :)

zdjęcie z lampą błyskową



oświetlenie halogenowe
Jak Wam się podoba? Skusicie się na niego? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz