czwartek, 29 stycznia 2015

Golden Rose nr 244 + Lovely Nude nr 5





Witajcie :)
Za oknem buro, zimno... Eh, nawet nie chce się wystawiać nosa z domu. Przynajmniej mam więcej czasu na paznokciowe hobby :)
Wpierw kciuki, wskazujące i małe palce pomalowałam jedną warstwą Lovely Nude nr 5. Bardzo fajny, naturalny kolor ze złotym shimmerem. Wygodnie się nim maluje, krycie po dwóch warstwach. Na to zrobiłam gradient z koralowym Golden Rose nr 244, którym pokryłam też w całości środkowe i serdeczne paznokcie. Bardzo ładny, letni kolor :) Dołożyłam też po jednym srebrnym ćwieku na tych palcach. Nakładanie drugiego lakieru bardzo wygodne, nie przysporzyło żadnych problemów. Schnięcie obu lakierów szybkie. Całość pokryłam topem. Manicure wytrzymał dwa dni. Po tym czasie widoczne były silne przetarcia na końcówkach.
Jak Wam się podoba? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz