środa, 28 stycznia 2015

My Secret 215 Coral + naklejki wodne

Witajcie :)
Dziś przedstawię Wam dość jednolite kolorystycznie paznokcie, ale z akcentem :)
Zacznę od lakieru bazowego. Jest to My Secret 215 Coral, faktycznie koralowy kolor (polecam ostatnie dwa słowa przeczytać na głos :D). Co do samego lakieru, to znajduje się w małej kwadratowej buteleczce o pojemności 10ml (choć nie wygląda na aż tyle :) ). Gęstość dość rzadka. Pędzelek krótki, płaski, ale wygodnie się nim operuje. Krycie po dwóch warstwach, a schnięcie ekspresowe :)
Do manicure użyłam po raz pierwszy wodnych naklejek, które kupiłam na Allegro u tego sprzedawcy: klik, którego naprawdę polecam :) z naklejek również jestem bardzo zadowolona. Wycięłam dany wzorek z kartonika, odkleiłam folię zabezpieczającą, złapałam w pęsetę, włożyłam na kilka sekund do kieliszka z wodą, delikatnie przesunęłam z tekturki (około 2mm), przyłożyłam wystający element do paznokcia i przytrzymując delikatnie palcem uważając, aby nie przesunąć naklejki na paznokciu wysunęłam tekturkę jednocześnie dociskając naklejkę do paznokcia. Ponoć jeśli coś źle się przyklei, można delikatnie namoczyć naklejkę i przesunąć, ja jednak jeszcze tego nie stosowałam, gdyż wszystko jak na pierwszy raz mi wyszło :) Na koniec wystarczy pokryć paznokcie top coatem, ja użyłam Sunny Nails Wet Look zakupiony sporo czasu temu gdzieś w internecie.
Niestety nie jestem w stanie określić jak długo lakier utrzymuje się na paznokciach, gdyż jeden złamałam i zmuszona byłam do skrócenia wszystkich :(
Jak Wam się podoba? :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz