sobota, 10 stycznia 2015

Lovely Gloss Like Gel nr 435 i 436 + Matte Top Coat

Witajcie :)
U mnie kolejna sobota w domu, chorobę staram się wyleczyć do końca. Ale może i dobrze, gdyż na zewnątrz chlapa, najpierw napadało śniegu, teraz to wszystko topnieje. Mam za to czas na wpis :)
Dziś mix dwóch nowych kolorków od Lovely, wypuszczonych na jesień. Nr 436 to przepiękna czerwień. Lakierem jak i resztą z tej serii maluje się bardzo wygodnie. Kolor jest mocno napigmentowany, Kryje już po pierwszej warstwie, ale nie byłabym sobą, gdybym nie nałożyła drugiej ;) Schnie dość szybko.




Aplikatorem do cieni zrobiłam gradient ze śliwkowego koloru nr 435. W tej roli dość ciężko było mi uzyskać kolor, ale nie wymagałam tego, bo i baza czerwona, i w końcu gradient :P



Całość pokryłam matowym top coatem również od Lovely. Dla dopełnienia zrobiłam kropeczki błyszczącym coatem, tak dla urozmaicenia ;)









I jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz