wtorek, 4 listopada 2014

Sensique ART Nails Sugar Frost Pink Frost





Witajcie ponownie :)
Firma Sensique wypuściła na jesień kilka nowości :) W lakierowej kolekcji znalazło się 8 lakierów z serii ART Nails, w tym 6 kolorów nazwanych Sugar Frost oraz 2 kolory Crushed Metal. Niestety kolekcja dość słabo jest widoczna kiedy stoimy przy szafie Sensique... A szkoda, bo lakiery są naprawdę świetne! Ja przeczytałam o nich na jednym z blogów, dzięki czemu po prostu wiedziałam czego szukam :) Wybór padł na lakier z serii Sugar Frost kolor Pink Frost :) Nie jestem jakąś fanką różowych odcieni, ale ten mnie urzekł kiedy zobaczyłam go na fotkach, dlatego się na niego zdecydowałam. Jest to bardzo ładny róż, który bardzo łądnie się mieni - tak sam w sobie. Do tego jest w nim zanurzona cała masa srebrnych holo, które ślicznie odbijają światło. I zapomniałabym o najważniejszym. Kolekcja to lakiery piaskowe! Które uwielbiam :) Lakier nakłada się przyjemnie, choć ma dość mały pędzelek. Schnie przyzwoicie jak na piaski przystało. Wytrzymałość również bardzo dobra - u mnie wytrzymał 3 dni. Zmywanie... hmmm... Pokusiłam się o zmywanie klasyczne, czyli nasączonym wacikiem i niestety znów sobie przypomniałam, dlaczego korzystam z metody foliowej :) Może nie było masakrycznie źle, ale srebrne drobinki miałam wszędzie. Dlatego właśnie do piasków polecam folię ;) Pomimo to zachęcam do zajrzenia i skuszenia się na któryś z kolorków, bo są świetne! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz