wtorek, 18 listopada 2014

Wibo Wow Glamour Sand nr 4 + Kobo Colour Trends nr 56 Heather Valley

Witajcie.
Za oknem coraz smutniej, dlatego przyszedł czas na jesienne kolory. Postawiłam na fiolety.
Gładki lakier to Kobo Colour Trends nr 56 Heather Valley. Niestety zdjęcia nie oddają jego rzeczywistego koloru. W realu jest ciemniejszy, głębszy, śliwkowy. Naprawdę piękny. To mój pierwszy lakier od Kobo, ale już wiem, że nie ostatni. Jest świetny :) Maluje się nim bardzo wygodnie, lakier rozprowadza się równomiernie, nie tworzy smug. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Wysycha szybko. Ma przecudny błysk, nie wymaga żadnego topu.
Ozdobny element manicure'u tworzy piaskowy lakier od Wibo: Wow Glamour Sand nr 4. Jest to fiolet ze sporą ilością złotych i różowych drobinek. Pięknie odbija światło. Niezbyt przepadam za nakładaniem tego lakieru... Według mnie pędzelek przez drobinki "piasku" nie dociera do boków paznokci, trzeba więc się troszkę namachać, aby uzyskać dobry efekt. Krycie bardzo dobre, jak dla mnie dwie warstwy. Faktura piasku ukazuje się szybko, wysycha w kilka minut.
Niestety nie jestem w stanie na chwilę obecną opisać wytrzymałości lakierów, gdyż dopiero co zagościły na moich paznokciach :)
O ile manicure nie ulegnie zniszczeniu do jutra, postaram się zrobić fotki w naturalnym świetle, może uda mi się wtedy uchwycić kolor :)
Zapraszam.





Aktualizacja:
Fotki w naturalnym świetle :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz